BAHAN-BAHAN MAKLUMAT dan setting BLOG INI masih daam proses 'touch up' dan proses penambahbaikan. Sekiranya ada keperluan segera daripada pihak Tuan/Puan untuk bertanya bolehlah mengSMS saya atau email kan pertanyaan anda!

Medical Card Personal dan Satu Keluarga

INFO MEDICAL CARD TERPILIH DARI SAYA. BAYARAN BOLEH DIBUAT SECARA BULANAN ATAU TAHUNAN. ANDA MEMPUNYAI BEBERAPA PILIHAN DISINI. MEDICAL CARD YANG SAYA SYORKAN DI SINI SEMUANYA TIDAK DIKENAKAN 'CORE FEE'

nota:
anda perlu faham 'maksud' beberapa istilah INI .....jika tidak.... HUBUNGI SAYA atau e mail saya SEKARANG!!!!

*core fee
*deposit fee
*registeration fee
*life time limit
*yearly limit
*report fee
*ncd bonus
*surplus if no claim:return

nasihat saya: menentukan Jumlah Bayaran Medical Card Takaful/ Insuran, Takaful Hayat dan Pendidikan memerlukan Penelitian dan Penilaian Khusus dari Saya! Secara Umumnya, Semua Syarikat hanya menawarkan Produk Terbaik......... tetapi ADAKAH 'KEWANGAN ANDA SELESA DAN BERSESUAIAN ATAU CUKUP CEKAP dengan jumlah yang perlu ANDA Simpan atau Bayar?

hubungi saya untuk SOLUSINYA!!!!
email pertanyaa ke : anahisham73@gmail.com atau...
facebook.com/syamaziz


Isnin, 26 April 2010

salam perkenalan

Assalammualaikum ! buat semua tetamu saya yang dikasihi. Anda kini berada di hadapan blog mini saya. Blog ini direka khas buat tatapan semua Pengunjung Saya untuk memilih , menilai dan mencari ilmu produk berkaitan Kad Perubatan/ Medical Card . Kepada semua Pengunjung, insyaallah saya akan meng'update' dari masa ke semasa bahan-bahan saya unutuk tatapan Tuan/Puan. Buat masa sekarang saya menyediakan produk Medical Card untuk :

1. CIMB AVIVA TAKAFUL- CUEPACS
2. TAKAFUL IKHLAS SDN BHD
3. SYARIKAT TAKAFUL MALAYSIA BERHAD

Kesemua Medical Card ini tidak dikenakan "core fee"
Bayaran Secara Tahunan : Syarikat Takaful Malaysia, Takaful Ikhlas, Manulife
Bayaran secara Bulanan : CIMB AVIVA TAKAFUL - CUEPACS
Kadar Bayaran Berbeza-beza
CIMB AVIVA TAKAFUL-CUEPACS : terhad untuk kakitangan awam & badan berkanun sahaja


Walau bagaimanapun kemampuan dan keperluan ANDA , ANDA yang lebih ARIF , saya membantu anda untuk membuat pilihan.

Kepada yang berminat bolehlah menghubungi saya:

Pesanan Khas: Memilih Produk Takaful Adalah Keutamaan/ Afdhal , Hukum Insurans Am antaranya Produk Medical Card (MHI) dari Syarikat Konvensional dari segi Hukum Syarak seperti yang diputuskan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan (Malaysia) diputuskan pada tahun 2008


hp. :019 2165450
email:anahisham73@gmail.com

Takaful Ikhlas akan Datang Dengan 
"medical card plan .. yang baru"

pada bulan 06/2013
-coverage yg terbaik
-sehingga usia 100 tahun


--tinggal kan pesanan--

3 ulasan:

  1. Saudara,

    Majlis fatwa telah mengeluarkan hukum terhadap insurans am. Ia tidak harus sebagaimana insurans hayat, dengan alasan yang sama.
    Lihat: http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-kebangsaan/kajian-hukum-insurans-am

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam